mandag den 22. december 2008

Rytterprofil: Niels Haslov

Niels Haslov

Beskæftigelse:
Kreditchef i SG Finans

Højde/vægt/Alder:
171 cm. Omkring 68-69 kg, 46 år. (28.3.63)

Baggrund:
Har dyrket Taekwon-do i en årrække og blev sortbælte i 2000 – mistede kort efter motivationen for sporten. Gik et par år og blev så lokket med en tur i skoven af David og en 5-6 andre gutter på min 15 år gamle mtb…som på det tidspunkt aldrig havde set mudder. Den faldt da også hurtigt fra hinanden og så er der ellers løbende blevet investeret (vigtigt ikke at gå ned på udstyret…nu når man ikke kan få en podieplads ;-) Vi kørte en gang om ugen….. det blev så til to ….og i forbindelse med at vi startede hos TeamHustler i 2007 blev det så øget
til 3 gange træning om ugen. Efter at have kørt hos TeamHustler et par år er jeg startet hos Team ride4fun i september 09…..og det er fedt. Mange til træning hver gang ;-) og med trænings-program…tju hai…

Træning:
Som sagt er der med job og familie plads til 3 gange træning om ugen….og så nogen gange en enkelt tur til/fra arbejde.

Målsætning:
Deltage i de længere løb har første prioritet (DK-Fitness, H12 (> 150km), Nordic24 (>250km), Måske 12 timer i Silkeborg, og Hillerød maraton (i top 100). Deltager også i dustcup (H40 top 25), da det er god ”pulstræning” og altid godt med noget løbstræning.

Da jeg ikke har mulighed for at øge min træningsmængde vil jeg i 2010 også fokusere på forbedring af min teknik eller mangel på samme ;-)

Ingen kommentarer: