søndag den 9. november 2008

Rytterprofil: Dennis Preuthun Pedersen

Højde og vægt:

186cm burde nok være omkring 206 cm hvis vægten tages i betragtning… Født 1970.

Beskæftigelse:

Salgsdirektør i Kimberly-Clark Nordic, der sælger varemærkerne Kleenex® & Huggies®.

Baggrund:

Elsker udfordringer – og har faktisk gennemført cykelløbet Aarhus – København i 1998! Ellers har mine sportslige formåen været i det våde element med hhv. svømning, windsurfing og jollesejlads i 80’ & 90’erne – og har i de seneste år bare kørt MTB for sjovt efter at Karsten fra holdet tog mig med på et par ture.
Team Ride4fun’s 2. hold har nu givet mig chancen for at komme i form igen – og have det sjovt samtidigt! Det lykkes derfor også for mig at gennemføre Nordic24 2009 på et 4-mands hold hvilket bare var toppen – og jeg glæder mig allerede til næste år.

Træning:

Som mange andre findes der alverdens undskyldninger for ikke at træne – 3 unger, et godt arbejde og en dejlig kone! Men helt ærligt skal der være plads til lidt mudder, frisk luft og en pokkers høj puls – så det skal prioriteres at træne fra nu af…

Målsætning:

At tabe 10 kg – sådan at jeg ikke bliver indhentet af de bedste med en omgang til Dust- og Slush-cup… Og så ville det jo også reducer min højde til 186 cm igen!

Ingen kommentarer: