søndag den 2. november 2008

Rytterprofil: Frederik Wolter Holm



Vægt, højde og alder
Jeg er 20 år, er 180 høj og vejer 63kg

Beskæftigelse
Jeg er i gang med at uddanne mig som salgsassistent på Niels Brock, som en del af min uddannelse arbejder jeg i cykelbutikken ride4fun.

Baggrund
Jeg har en lang fortid indenfor landevejssporten, hvor jeg har været aktiv rytter de sidste 9 år, primært som rytter i Ordrup Cykle Club, hvor jeg har kørt på rimelig højt niveau. Men mountainbiken fristede mig mere og mere, og gik derfor fra at være et vintertræningsredskab til at være det foretrukne. På den måde kan man også sige at det er tilbage til hvor det hele startede, tilbage til da jeg fik min første mountainbike i en alder af 10 år.

Træning
Jeg træner Mountainbike lørdag og eller søndag, i ugens løb bliver det typisk til en tur på raceren og et par gange fitness, derudover pendler jeg 30 km om dagen til arbejde på min dejlige Long John cykel.

Målsætning
Min målsætning er at blive en god stabil mountainbikerytter, og være i stand til at følge med de fleste. Derudover bestræber jeg mig på at øge min muskelvolume lidt, da det vil gavne mig i skoven.

Ingen kommentarer: