søndag den 2. november 2008

Rytterprofil: Martin Hirsch



Beskæftigelse
Medejer af ride4fun ApS og kommunalpolitiker i Københavns kommune

Højde og vægt
181cm og 72 kg

Baggrund
Professionsmæssigt er jeg bankuddannet med supplerende videreuddannelse. Hvad angår det sportslige har jeg gennem 12 år dyrket atletik (mellemdistanceløb: 3km, 5km, 10 og 15km), hvorefter jeg i 1996 kastede mig over cykelsporten – primært landevejscykling. Har aldrig kørt licens, men været en habil motionsrytter med en række sejre og gode placeringer i diverse danske motionsløb. I 2007 synes jeg MTB skulle være min nye udfordring, idet jeg siden har deltaget i både slush cup og dust cup. MTB er – efter jeg i flere år ikke rigtig havde lyst til at vælte rundt i skoven – blevet en sportsdisciplin jeg faktisk synes er ganske sjov . At vi så har fået Team ride4fun med rigtig gode ryttere er med til at motivere min MTB-mdvirken.
Træning: Træner 5-6 gange om ugen (tidligt om morgenen) – hovedsageligt på landevej. Vil i den kommende tid sætte mere fokus på MTB-træning sammen med de øvrige team-ryttere

Målsætning
Vil gerne blive en bedre MTB H40-rytter, som kan begå sig i top20 (slush cup og dust cup). Hvorvidt min målsætning holder, må tiden vise, men et forsøg skal dog gøres !

Andet
Sammen med Martin Rommedahl står jeg for at skabe de bedste forhold for team ride4funs ryttere – et projekt, vi synes er super sjovt og som vi lægger meget energi i.

Ingen kommentarer: